Hoe kan het beter, efficiënter en goedkoper voor onze klanten? Als trainee binnen het Consultancy Traineeship onderzoek je waar onze afdeling Customer Care & Operations van de business line Innovation & Technology (I&T) verbeteringen kan doorvoeren. Zo werk je bijvoorbeeld aan het automatisering en digitalisering van onze klantprocessen door bijvoorbeeld het gebruik van robots of het inzetten van dashboarding. Of analyseer je de werkwijze van afdelingen en kijk je waar het beter kan en hoe we meer data gedreven kunnen werken. Tijdens dit traineeship kom je een jaar lang in aanraking met verschillende soorten processen en teams, waardoor je een breed inzicht krijgt en erachter kan komen wat het beste bij jou past!
Als trainee ga je je consultancy skills ontwikkelen en houd je je voornamelijk bezig met implementatie- of verandertrajecten. Centraal staan onderwerpen zoals digitalisering, automatisering, implementatie van nieuwe systemen, dashboarding en organisatievraagstukken. Onder begeleiding van ervaren collega’s leer je het vak en krijg je tegelijkertijd de kans om te werken in één van de meest complexe en professionele organisaties van Nederland. Bovendien doe je veel kennis op over de producten van ABN AMRO. Naast aandacht voor de inhoud wordt er uiteraard ook gewerkt aan jouw persoonlijke ontwikkeling.
Customer Care & Operations speelt een essentiële rol voor klanten die vastlopen in hun (digitale) reis of een service vraag hebben. Customer Care is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en Operations is verantwoordelijk voor de processing van al onze activiteiten. Customer Care en Operations werken nauw samen om een goede bereikbaarheid voor onze klanten te garanderen, klantvragen effectief en in één keer goed te kunnen beantwoorden en dit bovendien te faciliteren in eenvoudige, digitale processen. Gedurende een jaar doe je twee of drie rotaties bij verschillende afdelingen binnen dit domein.
Stel ze aan Lieke!
Stel je vraag, hoe groot of klein ook. Of het nu gaat om de verantwoordelijkheden, groeikansen of de bedrijfscultuur – Lieke heeft de antwoorden die je nodig hebt om een weloverwogen beslissing te nemen.
Vergeet na het solliciteren niet op 'Verzenden' te klikken!
Solliciteren